Naujienos ir renginiai

Reklama

Įvykių kalendorius

Turizmo įmonėms - bendra veikla ir naujos verslo galimybės!

        Klaipėdos apskrityje 2019 m. sausį-birželį viešbučiai ir svečių namai priėmė daugiau kaip 218 tūkst. turistų, pokytis procentais, palyginti su 2018 m. išaugo net 10,6 proc. Remiantis Statistikos departamento duomenimis, turistų skaičius auga visoje šalyje. Per pirmuosius devynis 2019 m. mėnesius į Lietuvą atvyko daugiau nei  1,5 mln. užsienio turistų, tai yra 10,12 proc. daugiau lyginant su 2018 metais.

        Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai nuo 2018 m. antrojo pusmečio vykdo ES projektą „Lietuvos pajūrio turizmo paslaugų žinomumo didinimas ir eksporto skatinimas“ kurio metu, gaunant ES paramą renginiuose užsienyje dalyvavo renginiuose užsienyje dalyvavo 7 pajūrio regiono įmonės. Viešbučių ir turizmo agentūrų atstovai dalyvavo 6 verslo misijose Vokietijoje, Danijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Izraelyje ir Niujorke. Taip pat su bendru pajūrio regiono stendu dalyvauta 4 turizmo parodose: vienoje didžiausių turizmo parodų Londone - „Destinations: the holiday and travel show 2019“, Kopenhagoje – „Quality Travel fair 2019“.  2020 m. – Hamburge parodoje „Reisen“ ir Oslo parodoje „Reiselivsmessen“.  Džiugu, kad per šį laikotarpį projekto dalyviai jau turi konkretų rezultatą.

  • UAB „Atostogų parkas“ - po verslo misijų bei parodų  Norvegijoje, Danijoje, Vokietijoje, Izraelyje ir Jungtinėje Karalystėje pasirašė bendradarbiavimo sutartis su vietinėmis turizmo agentūromis, dėl grupių ir pavienių turistų atvykimo. Anot UAB „Atostogų parkas“ komercijos vadovo  Irmanto Karpio, pradėtas glaudus bendravimas padės įsitvirtinti naujose rinkose.
  • UAB „Eskom“ – Palangoje esančio 5 žvaigždučių viešbučio „Vanagupė“  vykdančioji direktorė Diana Adomauskienė minėjo, jog po įvykusių verslo misijų įmonė pradėjo bendradarbiauti su keltų linija Švedijoje ir Vokietijoje „TTline“. Taip pat pasirašė bendradarbiavimo sutartis su Norvegijos, Danijos, Vokietijos ir Izraelio turizmo agentūromis.
  • UAB „Vitros prekyba“ – vos prieš trejus metus atidarytas viešbutis „Grand Baltic Dunes“ vis sėkmingiau įeina į užsienio rinkas. Viešbučio atstovė Odeta Baltiejutė džiaugiasi, kad įmonė turi galimybę dalyvauti projekte ir taip skatinti naujo prekės ženklo bei Lietuvos pajūrio žinomumą užsienio šalyse. Viešbučiui pavyko pritraukti pažintiniam vizitui dvi Norvegijos turizmo agentūras. Po renginio Vokietijoje viešbutis  užmezgė tinkamus kontaktus, ir šiandien iš Vokietijos turizmo agentūrų priima grupių užsakymus bei tęsia derybas kitose šalyse. Pasak projekto dalyvės, turizmo sektoriuje sklandus bendradarbiavimas yra daugelio metų įdirbis.

       Įmonės taip pat tęsia bendravimą su kitų šalių partneriais. Pastebima, kad Lietuvos pajūrio regionas tampa vis įdomesnis ir patrauklesnis užsienio turistams. Atsižvelgiant į tai, kad didėjo Jungtinės Karalystės turistų skaičius, rūmai kovo 31-balandžio 2 d. ir gegužės 5-7 d. organizuoja verslo misijas į Londoną ir Dubliną. Jų metu bus kviečiama apsilankyti Vakarų Lietuvoje, pristatoma naujo skrydžio kryptis iš Palangos į Dubliną.

Susisiekime
Captcha