Naujienos ir renginiai

Reklama

Įvykių kalendorius

14 - 16 val. Val.

Rinkodara socialiniuose tinkluose

13 Val.

     Spalio 16 d. 13 val. Klaipėdos rūmai rengė mokymus verslui „Rinkodara socialiniuose tinkluose. Drąsa eksperimentuoti – Jūsų sėkmės raktas“. Sėkmingų įmonių veikla bei informacijos sklaida nebūtų tokia efektyvi be socialinių tinklų. Lietuvoje vis daugėja kompanijų, kuriančių savo profilius įvairiose socialinėse erdvėse. Tačiau ar sugebama efektyviai komunikuoti? Kaip būti užtikrintais savo vykdomais strateginiais ėjimais socialinėje platformoje, siekiant pritraukti tikslinę auditoriją, parduoti ar sukurti gerą įvaizdį?

 Mokymų temos

- Socialinių tinklų apžvalga Lietuvoje ir pasaulyje;
- Besikeičiantis statistinio socialinių tinklų vartotojo profilis, iš to kylantys iššūkiai ir galimybės;
- Komunikacijos planavimas ir tikslų komunikacijos planui kėlimas;
- Rezultatų matavimas socialiniuose tinkluose ir už jų ribų;
- Tikslinės auditorijos išsigryninimas;
- Eksperimentų nauda ir būtinybė;
- „Facebook“ reklamos galimybės;
- „Facebook“ pikselis ir kitos sekimo/matavimo priemonės;
- "Pokalbių lango" panaudojimas komunikacijoje.

 Mokymų trukmė – 4 val.

    Mokymų lektorius Antanas Toliušis - skaitmeninės rinkodaros agentūros „Totimedia“ įkūrėjas ir vadovas. Būdamas paauglys pradėjo domėtis tinklapių kūrimu, vėliau grafiniu dizainu, galiausiai - studijuodamas rinkodarą ir globalų verslą Vilniaus universitete šias veiklas sujungė ir ėmė kurti vertę savo klientams. Šiuo metu aktyviai plėtoja technologijų projektą „Instead OF“, kurio tikslas - padėti prekės ženklams ir organizacijoms atrasti 4-tos pramonės revoliucijos teikiamą naudą bei ją diegti.

Susisiekime
Captcha