Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Naujienos ir renginiai

Reklama

Įvykių kalendorius

Mokymai verslui: „Proaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui“

13 val.

   Birželio 17 d. (pirmadienį) 13 val. Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai rengia mokymus „Proaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui“. Mokymus ves įmonės MB „Combat Vinni“ direktorius, „Grizlio metodas“ mokymų treneris bei konsultantas Valentinas Marinionokas.

Mokymų metu bus pristatyta:

  • Aptarnavimo gairės: Kodėl svarbu? Brangios klaidos. Kaip „neprogramuoti" neigiamo klientų elgesio?
  • Kokybiškas kontaktas: Tikslas. Reakcijos laikas. Kūno kalba. Kaip pradėti pokalbį? Kodėl klientas nekalba?
  • Situacija ir poreikiai: Kodėl klausimai? Interviu tikslai ir būtini faktai. Kaip sužadinti paslėptus poreikius?
  • Įtaigus pasiūlymas: Kas yra „suprantama kalba"? Išties vertingas pasiūlymas. Galingi argumentai.
  • Kliento krepšelis: Kaip padidinti čekį? 3-jų lygių lydintieji pardavimai. Kodėl nuo to laimi visi?
  • Klientų srautai: Aptarnavimo algoritmas. „Gyvo kūno" taisyklė. Dažniausių situacijų analizė.

Mokymų trukmė: 3 valandos.

Dalyvio mokestis: rūmų nariams - 60 Eur + PVM *, ne nariams – 110 Eur + PVM.

Mokymų dalyvių skaičius - ribotas.
* Nuolaidos taikomos einamąjį nario mokestį sumokėjusiems nariams.

Dalyvių registracija vyksta iki birželio 13 d. el. paštu zinios@kcci.lt

Susisiekime
Captcha