Rugsėjo 18 d. rūmų narių prašymu Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai antrą kartą surengė mokymus „Proaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui“.
Mokymų metu treneris bei konsultantas Valentinas Marinionokas pažymėjo, jog šiandien svarbiausi dalykai aptarnaujant klientus yra greitis, gilinimasis į smulkmenas bei individualius kliento poreikius ir nenutrūkstamas dėmesys klientui. Proaktyvus aptarnavimas susideda iš plano, jo laikymosi bei išankstinio problemų numatymo ir pasiūlymų pateikimo. Užduodant tinkamus klausimus klientui, labai svarbu įsigilinti į kliento poreikį, išgirsti, ko klientas iš tiesų nori ir pateikti konkrečius pasiūlymus.
Mokymų metu dalyviai dalinosi asmenine patirtimi aptarnaujant klientus bei dalyvavo grupinėse užduotyse. Pasak įmonių atstovų, šiuo metu aktualiausia tema, kurioje trūksta žinių - konfliktų valdymas aptarnaujant klientus. Atsižvelgdami į tai, lapkričio 13 d. 13 val. Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai rengia dar vienus mokymus - „Konfliktinių situacijų valdymas“. Ketinančius dalyvauti kviečiame registruotis el. paštu zinios@kcci.lt.
Mokymuose dalyvavo 20 rūmų narių atstovų.