Vasario 10 d. Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai surengė seminarą rūmų nariams „Tinklaveika: kas tai ir jos įtaka įmonės strategijai“ su verslo psichologe Ugne Juodyte.
Tinklaveika – gebėjimas efektyviai užmegzti naujus kontaktus ir išlaikyti jau turimus, gaunant ir teikiant abipusę naudą.
Lektorė nurodė 6 pagrindinius žingsnius sėkmingai tinklaveikai:
- Tikslus žinojimas, kokių kontaktų ieškote (konkretus verslas, žmogus);
- Kurių verslo tikslų šie verslai ar žmonės padės pasiekti?
- Stiprybės, per kurias vertę kuriate Jūs;
- Sistematizuotas ir planingas darbas;
- Asmeninio prekės ženklo kūrimas, sukurtas matomas ir patikimas įvaizdis;
- Turimų įgūdžių lavinimas.
Taip pat reikia nepamiršti jau turimų kontaktų ir stiprinti ryšį bendraujant su jais. Pasak dalyvavusių, tinklaveikai labai padeda Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų renginiai.