Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Naujienos ir renginiai

Reklama

Įvykių kalendorius

Verslo moterų tinklo (VMT) pardavimų pusryčiai

Vasario 1 d. įvyko Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų verslo moterų tinklo organizuoti pardavimų pusryčiai, kuriuos vedė MB Pardavimų akademija įkūrėja, vadovė ir konsultantė Lina Gelažnikienė.

Susitikimo metu buvo pristatyta:

  • Svarbiausi akcentai, kurie būtini 2024 metais siekiant geriausių rezultatų pardavimuose, marketinge, komunikacijoje. Ne tik dirbtinis intelektas bus svarbus šiais bei ateinančiais metais, bet ir aplinkos bei procesų įtaka, todėl būtina stebėti savo klientus ir būti ten kur reikia bei kada reikia.
  • Asmeninio prekės ženklo kūrimas ir valdymas – kaip tai daro įtaką įmonių prekiniams ženklams? Gautos įžvalgos leidžia suprasti, kad nuolatinis monitoringas to, kas viešinama, privalo vykti nuolatos ir turime galvoti, kaip net atskiros nuotraukos bei kita viešinama informacija formuos asmeninį ir įmonės prekės ženklą.
  • Pardavimų komandos narių savybės ir kompetencijos - kaip atsirinkti sėkmingiausią komandos narį, kokiomis savybėmis jis turėtų pasižymėti? Svarbu visuma, bendras domėjimasis pasauliu bei nesuvaidintas ir besąlygiškas troškimas iš tiesų suvesti savo prekės ženklą su klientu.
  • Marketingas, pardavimai ir komunikacija. Pristatyta, kaip šios trys veiklos siejasi tarpusavyje ir, ką daryti, kad pasiekti kuo geresnių rezultatų kasdien.

Susitikimo metu taip pat buvo pasveikintos naujai prisijungusios narės, pristatyta vystoma veikla.

Susisiekime
Captcha