Rugsėjo 23 d. Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai kvietė rūmų narius - įmonių vadovus į seminarą „VERSLAS IR DARBDAVYS. KAIP LAIMIMA KONKURENCINĖJE KOVOJE DĖL KLIENTŲ IR DARBUOTOJŲ“.
Lektoriai:
- Živilė Valeišienė, darbdavio konkurencingumą tiriančios bendrovės WitMind direktorė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį vidutinėse ir didelėse korporacijose, užėmusi aukščiausio lygio pareigas. Ji yra nepriklausoma valdybų narė, vadovavimo ir lyderystės koučerė bei lektorė.
- Kęstutis Gečas, komunikacijos ekspertas, turintis daugiau nei 30 metų patirtį komunikacijos srityje, vienos didžiausių komunikacijos agentūrų INK agency įkūrėjas ir vyresnysis partneris, taip pat nuo 2022 m. leidžiamo tinklaraščio „Kovos laukas – smegenys“ autorius.
Seminaro programa:
Renginys prasidėjo trumpu įžanginiu pristatymu, po kurio sekė pirmoji seminaro dalis.
1. Darbo rinka ir darbdavių patrauklumas – Živilė Valeišienė
Lektorė pristatė naujausius nacionalinio darbdavio tyrimo duomenis bei įžvalgas apie Klaipėdos darbo rinkos tendencijas. Buvo aptarta, kaip įmonės tampa patraukliais darbdaviais, kokie principai taikomi darbdavio vertinimui ir lyginimui su konkurentais bei kokie pagrindiniai KPI rekomenduojami šioje srityje.
Ž. Valeišienė taip pat pateikė praktinių pavyzdžių, kaip didinti darbdavio patrauklumą per atlygį, emocines ir funkcines naudas, vidinę bei išorinę komunikaciją. Po pranešimo vyko aktyvi diskusija su dalyviais.
2. Komunikacija ir krizės – verslo stabilumui ir augimui – Kęstutis Gečas
Antrojoje dalyje K. Gečas kalbėjo apie komunikacijos reikšmę verslo augimui ir stabilumui. Jis aptarė pagrindinius verslo komunikacijos principus, vidaus komunikacijos svarbą ir reputacijos formavimo aspektus.
Didelis dėmesys buvo skirtas komunikacijos krizėms ir informaciniams karams – grėsmėms, su kuriomis verslai susiduria vis dažniau. Lektorius pateikė praktinių rekomendacijų, kaip pasiruošti komunikacijos krizėms ir kaip elgtis joms kilus. Po pranešimo vyko klausimų sesija ir diskusija su auditorija.
Seminaras sulaukė didelio įmonių vadovų susidomėjimo – dalyviai aktyviai įsitraukė į diskusijas ir dalijosi savo patirtimis.