Kovo 2 d. įvyko Klaipėdos rūmų kartu su rūmų nario, reklamos agentūra „Stand Up“ (UAB „Stenda“) steigėja ir kūrybos vadove Inesa Budgine organizuotas seminaras rūmų nariams „2022 m. reklamos tendencijos".
Renginio metu dalyviai sužinojo apie aktualiausias šių metų tendencijas, kurios vyrauja reklamos srityje: rūpestis planeta, 90-ųjų nostalgija, "no edit", video reklamos, "tvarus žmogiškumas" ir kitos naujovės, kurios patraukia vartotojų dėmesį. Taip pat buvo pristatytos populiariausios šių metų spalvos bei parodytos naujausios, apdovanojimus gavusios reklamos. Pasak pranešėjos, svarbiausia - kiekvienai įmonei atsirinkti tai, kas aktualu ir tinka jos veiklai, o ne bandyti pritaikyti visas tendencijas kartu.
Susitikime dalyvavo 14 rūmų narių atstovių.