Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Naujienos ir renginiai

Reklama

Įvykių kalendorius

Įmonės komunikacija užsienyje: kaip būti išgirstiems

12:30

       Rugsėjo 19 d., ketvirtadienį nuo 12.30 val. Klaipėdos prekybos pramonės ir amatų rūmuose vyko mokymus verslui „Įmonės komunikacija užsienyje: kaip būti išgirstiems“. Viešieji ryšiai, komunikacija, bendravimas su tiksline auditorija – visa tai yra galingos priemonės siekiant sukurti įmonės įvaizdį, pasiekti naujus klientus bei išlaikyti esamus. Mokymų tikslas - paaiškinti, kaip komunikuoti už Lietuvos ribų klasikinių viešųjų ryšių, žiniasklaidos, socialinių tinklų bei kitų įmonės turimų kanalų pagalba. Kaip pateikti žinią apie įmonę ir išsiskirti iš konkurentų? Mokymai skirti eksportuotojams, įmonių komunikacijos ir rinkodaros vadovams.

Mokymų temos:

  • Pagrindiniai ryšių su visuomene principai ir nuo ko pradėti;
  • Tikslinė auditorija: ką ši auditorija geriausiai supranta, kas jai patinka ir kaip ją pasiekti bei sudominti?;
  • Aplinka ir kontekstas, kaip tai išnaudoti savo komunikacijai;
  • Praktinė užduotis: kas įdomu mano tikslinei auditorijai?
  • Bendravimas su žiniasklaida;
  • Pranešimas spaudai, jo rašymo taisyklės, alternatyvūs savęs pristatymo žiniasklaidai būdai;
  • „Tone of voice“ - kaip kalba jūsų įmonė?
  • Praktinė užduotis: „Tone of voice“ parinkimas;
  • Komunikacijos planas, jo kūrimas;
  • Komunikacijos ir žiniasklaidos kanalai, jų vaidmuo;
  • Socialiniai tinklai, komunikacija juose.

Renginyje dalyvavo 10 įmonių atstovų.

Mokymų lektorius Olegas Volkovas – viešųjų ryšių ir turinio kūrimo profesionalas. Dirbdamas VŠĮ „Investuok Lietuvoje“, Olegas viešųjų ryšių klausimais konsultavo į Lietuvą atėjusias užsienio įmones – nuo startuolių iki "Fortune 500" sąrašo milžinų. Pradėjęs karjerą kaip tarptautinio naujienų portalo redaktorius, Olegas gerai išmano žiniasklaidos veikimo principus.

* Informuojame, kad renginių dalyviai gali būti fotografuojami ir/arba filmuojami. Ateidami į renginį sutinkate būti fotografuojami ir/arba filmuojami ir neprieštaraujate, kad ši informacija/medžiaga būtų naudojama Klaipėdos, prekybos, pramonės ir amatų rūmų nuožiūra.

Susisiekime
Captcha