Spalio 22 d. Klaipėdos prekybos pramonės ir amatų rūmai surengė mokymus "Internetinė rinkodara pradedantiesiems". Mokymus vedė UAB "Be kredito" rinkodaros ir komunikacijos vadovas, lektorius Mindaugas Bagdonas (Vilnius).
Kuriant įmonės interneto svetainę, rekomenduojama rinktis minimalistinį dizainą, kuris jau būtų pritaikytas ir mobiliajam vartotojui. Kuriant interneto svetainę įmonės gali naudoti jau sukurtus šablonus, kuriuos galima rasti internetinėje erdvėje (pavyzdžiui, "WordPress"). Turint veikiantį įmonės tinklapį, bendro jo vartotojų profilio vaizdo sudarymui naudojama "Google Analytics" programa. Šios programos pagalba galima sužinoti apie bendrą interneto tinklapio lankomumą: kuriame interneto puslapyje ir kiek laiko praleidžia vartotojas, kokie yra jo demografiniai duomenys. Ši informacija vėliau naudojama identifikuojant potencialų klientą.
Vienas populiariausių įmonėse naudojamų reklamos būdų - socialinis tinklas "Facebook". Jame organinis skelbiamo turinio matomumas yra ribojamas, keliamus įrašus pamato tik 1 -10 proc. visų sekėjų, todėl skirti nors ir minimalų biudžetą mokamai reklamai yra būtina. Pasak lektoriaus, naudojant mokamą reklamą šiame socialiniame tinkle galima pasiekti beveik visą įmonei reikalingą auditoriją.
Priklausomai nuo įmonės siūlomų prekių ar paslaugų srities, lektorius siūlo rinktis ir atitinkamus socialinius tinklus: jaunesnei auditorijai pasiekti - "Instagram" ar "Youtube", auditorijai nuo 25 metų pasiekti - "LinkedIn", "Google AdWords".
Mokymuose dalyvavo 10 rūmų narių atstovų.