Spalio 16 d. surengti mokymai verslui „Rinkodara socialiniuose tinkluose. Drąsa eksperimentuoti – Jūsų sėkmės raktas“. Renginyje kalbėta apie socialinius tinklus kaip reklamos platformą.
Didžiausia „Facebook“ ir „Linkedin“ naudotojų auditorija- 25-34 metų asmenys, „Instagram“- 13-24 metų vartotojai. Siekiant užtikrinti reklamos per socialinius tinklus efektyvumą, vienas svarbiausių veiksnių yra tikslus auditorijos atradimas. Svarbu sužinoti, kokiam socialinio tinklo vartotojui skirtas Jūsų profilis ir turinys jame. Užsakant reklamą socialiniuose tinkluose, būtina atsižvelgti į demografinius kliento rodiklius, taip pat svarbu žinoti, kur jie lankosi, kada ir kaip ieško informacijos internete. Tokia reklama bus optimizuota ir pasieks būtent tą auditoriją, kuri ir yra galutinis vartotojas.
Mokymų metu rekomenduota nebijoti eksperimentuoti ir ieškoti geriausių sprendimų. Socialinių tinklų turinio taisyklė: „70/20/10“ – 70 proc. - turinys, formuojantis įmonės įvaizdį, vartotojų nuomonę; 20 proc. - pasidalintas kitų šaltinių aktualus turinys; 10 proc. - savireklama (konkretūs pasiūlymai, renginiai). Kuriant socialinių tinklų komunikacijos planą patartina koncentruotis į kelis kanalus, kuriuose matomas didžiausias potencialas ir nauda.