Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Naujienos ir renginiai

Reklama

Įvykių kalendorius

Teisės konsultacijos „Prekės ženklo registravimas: prabanga ar būtinybė?“

     Lapkričio 13 d. įvyko teisės konsultacijos „Prekės ženklo registravimas: prabanga ar būtinybė?“ su rūmų nariu, advokatų kontora „Žlioba ir Žlioba“.

   Registruojamas prekės ženklas turi atitikti moralines nuostatas, gerąją verslo praktiką, prekės ženklas turi turėti identifikacijos požymius, būti išskirtinis, kad vartotojas jį lengvai atskirtų nuo kitų. Pavyzdžiui, prekės ženklas „Ruda piniginė“ būtų netinkamas, nes tai yra bendrinis daikto pavadinimas.

   Prekės ženklai gali būti skirstomi pagal registracijos regionus: nacionaliniai – registruojami Lietuvoje, ar bet kurioje kitoje vienoje šalyje. Regioniniai – registruojami Europoje, tarptautiniai – registruojami ne Europos Sąjungoje (Norvegija, Rusija, JAV ir t.t.). Šį registracijos būdą siūloma rinktis, jei prekės parduodamos keliose iš išvardintų šalių.

   Patento kaina priklausytų nuo to, kuriose valstybėse prekės ženklas patentuojamas. Lietuvoje vieno gaminio ar vienos prekių klasės prekės ženklo patentavimas kainuoja 180 Eur. Jei visi reikalingi dokumentai pateikti tinkamai, prekės ženklo registracija dažniausiai patvirtinama per 6 – 8 mėnesius.

   Pasak advokato padėjėjos Simonos Ubės, prekės ženklą reikia registruoti tik tose rinkose, kuriose tikrai planuojama užsiimti veikla ir tik tas prekes ir paslaugas, kuriomis bus prekiaujama. Tokiu atveju yra mažesnė tikimybė sulaukti pretenzijų iš jau įregistruotų prekės ženklų atstovų. Registruojant prekės ženklą svarbu atkreipti dėmesį į jo pavadinimą. Sėkmingai įregistruotas prekės ženklas galioja 10 metų. Registraciją galima atlikti ir internetu, tam reikia tik elektroninio parašo.

   Teisinėje konsultacijoje dalyvavo 6 rūmų narių atstovai.

Susisiekime
Captcha