Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Naujienos ir renginiai

Reklama

Įvykių kalendorius

Seminaras "Bendrieji reikalavimai reklamai. Klaidinanti reklama"

     Spalio 29 d. rūmai kartu su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba surengė nuotolinį seminarą „Bendrieji reikalavimai reklamai. Klaidinanti reklama“ .

     Reklama - tai visa įmonės veikla, kuri susijusi su komercinės veiklos subjektu bei veikla, kuri skatina vartotoją įsigyti ir naudotis preke ir įmonės teikiamomis paslaugomis. Klaidinanti reklama yra vertinama pagal tris kriterijus: reklamos teisingumą, išsamumą ir pateikimo būdą. Reklamos davėjas turi pagrįsti teiginius, kuriuos naudoja: visa svarbi informacija, kuri  yra susijusi su reklama, turi būti aiškiai ir išsamiai atskleista. Reklamos davėjas yra atsakingas už tai, kad pateikiamas tekstas būtų lengvai įskaitomas ir vartotojas jį pastebėtų.

      Reklamos davėjai turi būti atsakingi už teiginius, kuriuos naudoja savo reklamoms. Jei naudojamas aukščiausio laipsnio būdvardis apibūdinant prekes, įmonė turi galėti įrodyti, kad jų prekė rinkoje tikrai yra „pigiausia“, „kokybiškiausia“. Reklama, kurios antraštėje skelbiama, kad nuolaida galioja „tik šiandien“, gali būti naudojama tik vieną dieną- kitu atveju klientas yra klaidinamas. Jei reklamoje naudojama frazė „nuolaidos iki 70 proc.“, tai bent 10 proc. visų prekių turi būti taikoma didžiausia siūloma nuolaida.

     Visos socialiniuose tinkluose esančios reklamos turi būti pažymėtos grotažymėmis, kad tai yra reklama. Geriausia tai daryti įrašo pradžioje, kad vartotojas nuo pat pradžių žinotų, jog skaito įrašą, kuriame yra reklamuojamos prekės ar paslaugos. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė Inga Grinevičė pabrėžė, kad dažniausiai iš vartotojų gaunami skundai – dėl klaidingos, netikslios kainodaros.

     Renginyje dalyvavo 10 rūmų narių atstovų.

Susisiekime
Captcha