Vakar, lapkričio 5 d. rūmai surengė eksportuotojų klubo susitikimą "Švedijos rinka ir verslo joje ypatumai". Pasak komercijos atašė Švedijoje A. Laurinavičiaus perspektyviausi Švedijos verslo sektoriai yra inžinerija (metalo, plastiko gaminiai, įranga (dalys), subranga) ir statybos (medienos, metalo ar kitų medžiagų gaminiai, baldai, eksterjero/interjero sprendimai, projektavimas, subranga). Taip pat teigta, kad Švedijos rinkoje vyrauja mažos ir vidutinės įmonės (net 99,9 proc.). Kalbant apie sklandų įėjimą į Švedijos rinką, N. Venckus, Švedijos rinkos ekspertas, pabrėžė, jog įmonė privalo išsigryninti savo privalumus ir susikurti aiškią strategiją, kaip pasieks šią rinką. Dažniausios problemos, su kuriomis susiduria Lietuvos įmonės, yra tikslinių klientų, profesionalios darbo jėgos radimas bei Švedijos įstatymų/reglamentų išmanymas. Taip pat vienu iš didžiausių iššūkių išlieka konkurencija su trečiųjų šalių tiekėjais.
Renginyje dalyvavo 18 įmonių atstovų.