Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Naujienos ir renginiai

Reklama

Įvykių kalendorius

Susitikimas su Palangos oro uosto direktoriumi Andriumi Daujotu

15

Lapkričio 28 d. surengtas susitikimas su  Palangos oro uosto direktoriumi Andriumi Daujotu ir VĮ „Lietuvos oro uostai“ Komercijos departamento Aviacinių paslaugų skyriaus vadovu Aurimu Stikliūnu.

A. Stikliūnas akcentavo, kad 2014 m., po susijungimo Palangos, Kauno ir Vilniaus miestų oro uostai nebekonkuruoja tarpusavyje, tačiau visi trys kaip vienas oro uostas konkuruoja su kitais Europos miestais. Aviacinių paslaugų skyriaus vadovo teigimu, laikotarpis nuo derybų su skrydžių bendrovėmis iki realios skrydžių pradžios trunka nuo 2 iki 4 m.

A. Stikliūno teigimu, ne visi domisi Lietuvos rinka. Sprendimą, kur ir kokius skrydžius vykdyti, priima skrydžių bendrovės.  Pagrindiniai kriterijai, pagal kuriuos skrydžių bendrovės renkasi oro uostus:

  • rinkos dydis;
  • prognozuojami keleivių srautai;
  • konkurencija rinkoje;
  • krypties pelningumas;
  • jungiamųjų skrydžių skaičius į kitus oro uostus;
  • operacijų galimybės;
  • šalies ekonominis potencialas;
  • ir pan.

     Palangos oro uosto direktorius Andrius Daujotas kalbėjo apie augančius Palangos oro uosto pervežimus, nuo 2014 m. išaugusius tris kartus, papasakojo apie planus žemę, esančią aplink oro uostą, pertvarkyti ir panaudoti verslo tikslams. Pasidžiaugė Palangos oro uoste atsiradusia nauja kryptimi į Dortmundą (Vokietiją).

    Rūmų nariai išsakė savo nepasitenkinimą Dortmundo kryptimi. Pasak jų, kryptis nors ir nauja, tačiau buvo pasirinkta neatsižvelgus į Lietuvos Vakarų regiono verslo poreikius ir interesus: turistų iš šio regiono nėra, tik bus išvežama darbo jėga į šalia esančius Nyderlandus. Verslo atstovai išsakė savo nusivylimą dėl nesusikalbėjimo su savivaldybe, dėl per mažo krypčių skaičiaus lyginant su Kauno ar Vilniaus oro uostais. Verslininkai siūlė imtis veiksmų, kad keleiviai iš Kaliningrado ir dalies Latvijos rinktųsi Palangos oro uostą, o esančius nepatrauklius naktinius skrydžius siūlė keisti, nes visa tai susijungia į užburtą ratą: turistams negalima pasiūlyti susisiekimo, nes nėra patogių skrydžių, o skrydžių bendrovės neateina į Palangą, nes nemato pakankamo keleivių srauto.

Palangos oro uosto direktorius ir VĮ Lietuvos oro uostai atstovai žadėjo rūmų narius labiau įtraukti į bendrus susitikimus, kur verslas galėtų atstovauti savo interesams.

Susisiekime
Captcha